Beach 2008

...Herregud!!! Det bara slog mig...Det är 9 Februari och om typ två månader åker jag till Teneriffa...OCH..HALLÅ..jag har fan glömt lägga mig i träning för Beach 2008! Katastrof. Måste köpa simkort nästa vecka, måste göra min pilates minst en gång om dagen, måste gå en timme varje dag, måste styrketräna mera, måste äta mindre, eller mera rätt snarare. Måste måste måste.
 .....Tror ni jag kommer lyckas? Vill ni höra vad jag tror?..Ni kommer nog kunna hitta mig i soffan med popcorns- skålen i högsta hugg.  Merde, merde.
För övrigt så våndas jag av det stora beslutet: Börja plugga i höst eller jobba ett år till? Jag skulle verkligen behöva jobba ett år till, men fixar jag 365 dagar extra i detta långtråkiga helvete? Vet ej, jag ska tänka på saken!
Hora, jag? Hmm..jaa det är möjligt. Men DU..du behöver inte fundera över saken något mera. Du är självupptagen och jag är jävligt less. Så nu ger jag fan i vad du gör eller inte gör. Jag kör mitt eget race nu!
65-års kalas i morgon. Jippie! Jag dööööör av upphetsning. Ge mig sprit för i helvete.

Ska nog införa en ny grej på min blogg. Veckans bild.

Och här kommer den: VECKANS BILD!

image12


- JÄVLA SLAMPA, HON SKA GE FAAAAN I HONOM!!!

(Två timmar senare)

- Charlotte. Det var...det var.Hans MAMMA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhahaa!!!! jäkla pucko ;)
och helvete vad söt du är på bilden. challe också för den delen ;)

2008-02-10 @ 21:53:55
URL: http://kahlua.blogg.se
Postat av: C.

Haha, vilken jäävla kväll ! :D meen, skoj va det ! å vi får hoppas att det inte är nån som kommer ihåg den där lilla insidenten ;P Vi gör oss iaf grym på bild ;D

2008-02-11 @ 14:11:18
Postat av: Anonym

Herremingud vad söta ni är! Jag saknar dej mitt charmtroll.

2008-02-13 @ 14:44:46
URL: http://emeeeliiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0