Besatthet.

Jag är besatt. Det är hemskt, det är nästan äckligt..men jag kan fan inte rå för det. Det styr i tankarna trots att det bara är rena fantasier. Vi säger så här: JAG ÄR KÖRD.
Nytt för det här inlägget är att jag kan berätta att jag börjat med droger. Det resulterar i att jag är speedad hela dagarna. Jag jobbbar, springer, hoppar, städar och kolapsar mellanåt. Se så glad jag blivit, ojoj. En sån glad liten flicka.
Skrivit på avtal på jobbet till sommaren 2009 nu, har ångest för det. Men kommer antagligen försöka plugga nån liten kurs i höst i alla fall, så jag inte går under helt och hållet. Sen äre ju löneförhandling nu. Tänker se till att jag inte längre har sveriges sämsta jävla lön i alla fall, de kan jag skriva under på ;).
Längtar efter alkohol, men jobbar varenda jävla dag för tillfället så de får vänta. Men den 7:e...då jävlar ska jag dricka. :P
Skiter i det här jävla körkortet nu, nerverna håller inte. Så jag ber alla, fråga inget. För jag kommer bara mumla till svar!

God Natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0