2008- kommer ju bli ett jävla år det med.

Hej. Ursäkta den otroligt dåliga uppdateringen, men det har varit så jävla mycket nu på sista tiden. Sen har jag skrivkramp också, kan inte skirva över huvudtaget just nu.  Jag tror (jag vet) att de beror på jobbet. Började som sagt på ett jobb nu i förra veckan.  Vet inte hur jag ska förklara. För jobbet i sig är det inge  fel på, fina lokaler, vettig personal, nomala barn bla bla. Men jag kan liksom inte nöja mig med det där. Jag vill göra en insats av något slag, jobba mot förbättring och vara där jag kan vara till bäst hjälp, förändra mot de bättre liksom. Nu så jaa, har jag jobbat sex dagar och bara känner "Är det inte roligare än såhär" Passa Uppsalas överklass- barn, hur stor insats är det på en skala liksom?
Dessutom är jag sjuk, och har varit det i ungefär en månad nu :S Jobbigt värre. Undra om det är Ålands viruset som slagit till? Eller Sandviken viruset kanske? För sedan dess har jag varit sjuk. Mycket jobbigt.
Nåja, nu har jag missat att skriva så mycket i den här bloggen så nu skiter jag i det här och lovar att skärpa mig och skriva oftare i fortsättningen. Eller så kanske man ska ta och skaffa sig en bilddagbok istället, verkar ju aningen bekvämare :P


Till slut. Här ser ni äkta kärlek ;)


image11

Kommentarer
Postat av: C.

Bara för att vi är kära i varandra ! ;)

2008-01-10 @ 23:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0