Det finns inget mera värdelöst än att vara sjuk.

Jag är sjuk, och det stör mig. Jag kommer inte kunna gå till jobbet i morgon, jag kommer missa massa körlektioner och jag kommer få äta massa äcklig medicin. Jag kan inte rida och jag kunde inte vara ute i det fina vädret idag. Jag blir helt deprimerad av det här. Det suger helt enkelt att vara sjuk.
Dessutom har jag spillt ut en flaska silikon på golvet. Så det är glashalt i hela huset. Mamma är på dåligt humör, om jag säger så :S

Jag är så jävla less på allt just nu. Jag sitter bara och drömmer om ljusare tider.

Kommentarer
Postat av: C.

Du får krya på dig vännen ! å du, ljusare tider kommer.. när sommarn är här ! :)

2008-01-13 @ 22:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0