Kommer jag att dö?

Jag börjar allvarligt tro att den här jävla skiten som jag fått är kronsik. De släpper fan inte! Tänk om den är dödlig? Jag mår inte bra asså. Och jag har fan inte tid med det här längre. Jävla skit. Tre motorstopp på körlektionen idag också! TRE JÄVLA STYCKEN?! Fattar ni vad less min stackars körlärare är på mig eller? Man ser liksom sorgen i hans ögon nu när han börjar inse att mig är inte något man blir av med i första taget. Undra hur många körlektioner man får at innan man blir portad? Lär jag nästan kolla upp...

Okej, skit i min bilkörning. Jag måste ju klaga på det här förebannade klimatat! Vad händer? Snö vid midsommar? Solen bränner på som fan i november och julskinka på födelsedagen..Är det så de kommer se ut i framtiden eller? Kommer det vara helt jävla piss grått året om? Någon annan en jag som undrar?

Min mamma är försvunnen också, och drickat som fanns i kylskåpet också! Undra hur det slutar?

Och löshåret är borta..Känns konsigt! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0