Den strikta moderna feministen med egendomliga argument ska åter tala!

Jag har planer på att lägga ner den här jävla bloggen och starta en ny, som en nystart för att återgå till regelbundet bloggande liksom! Får se hur de blir.

Finns så otroligt mycket jag vill berätta, diskutera, bekänna och beröra just nu. Vet inte ens vart jag ska börja!
Sommaren 2008 är och kommer att förbli ett glädjerus i mitt minnesarkiv. Det har varit galet, sjukt och omtumlande. Skrattande glad, mördande arg, stupande full, halvt död, tokigt galen och helt händelselös har jag varit om vartannat. Ska försöka återge sommaren i korthet för er så ni förstår vad jag pratar om.
Den 26:e Juni stängde jag Kasper dörren för 4 veckors semester. Trött, less, torr och trött var de med glädje jag låste den jävla dörren för att slänga mig vind för våg in i ett litet mini äventyr. En halvtaskig charterresa till Mallis, Ungdomarnas egna fylle- paradis, Magaluf. 27:e drog jag och Charlotte på ett 6 kilo för tungt bagage utan att ens veta vad vi ville få ut av det. Jag skulle kunna rada upp dumhet efter dumhet, sjuka saker, tårar, känslor, fyllor och glädje- rus i spaltmeter. Men jag beskriver det på det kortaste sättet jag kan. Redan andra kvällen efter att ha roat oss med att lära danskar de fulaste svenska ord vi kan, svinat ner vår ballkong, roat oss med deverse bartenders bakom bardisken, spytt, kastat nyinköpta halsband åt helvete så fatta vi precis vad vi hamnat i. MAGALUF 2008- IT'S THE FUCKIIIING PARADISE! Och så förlöpte också veckan. Fem svinfyllor pch en snefylla hann vi med. Allt som hände i Magaluf stannar i Magaluf var de sagt, men fan eller. Aldrig hart vi väl pumpats med så många, stora, känslofyllda och alldeles sjukt underbara minnen. som är med oss överallt. 4:e Juli, min 20-års dag fick jag fira i paradiset, och jag är så tacksam för det! Me det är också dagen då vi var tvugna att åter dra på vårt bagage (som nu inte alls var överviktigt längre) på planet och styra hem omt Sverige igen. Sorg och vemod, men i allt det levde också en glädje. Vi hade fått oss ett minne för livet och en liten del av oss sjävla lämna vi i gengäld för det kvar nere i Magaluf!
Åter hemma i så har det varit två 20- års fester Min och Charlottes (Den lilla svinfyllan) och Johans (Den stora svinfyllan) Jag har hunnit slöat, slappat, gå upp 3,5 kilo i vikt, Hittat en man, tappat bort min man, Två trippar till det underbara Öregrund/Gräsö och två till Rullsand, jag har hunnit fundera över livet, värdera mitt liv, ändra mina livsmål, supit, grinat, supit igen och på det åter ändrar mina livsmål. Slutlgen, i det mest aktuella skede har jag på mitt alldeles egna envisa vis, som jag ytterst sällan visar, lyckats med konststycket att stjäla mig en kick av en man (för övrigt inte den man som jag förra veckan i mina sorger tappa bort, utan en ny man) som kan liknas vid narkomanans största uppåt kick av ryhopnol. Utdraget, intensivt, flera gånger om, retsamt, spännande, roligt och totalt jävla vrickat. Antagligen en engång grej, något som aldrig kommer komma åter och något som jag aldrig kommer att glömma. Svinfyllans julafton eller ett underbart sätt att släppa på spärrarna? jag vet inte! Jag skiter i vilket och jag skiter i konsekvenserna jag är glad att jag gjorde det!
Och slutligen, Sommaren 2008 är det nu bevisat, bekräftat och fastslaget. Charlotte & Emma ÄR och FÖRBLIR: DUMMA I HUVUDET! "Tack, själv" ;)

Och jaa, ni kan säga att jag saknar moral, att jag är ett pundhuvud, att jag inte lever som jag lär, att jag inte har rent mjöl i påsen, att hissen inte går ända upp bla bla. Jag fasthåller min vision. Jag är feminist ut i fingerspetsarna, jag är ren, god och jag bär på en vilja att göra andra än mig själv lyckliga, kan jag hjälpa så gör jag det. MEN låt mig vara på mitt sätt, ge fan i min frihet, låta mina åsikter vara mina och sköt dig själv. Jag är ung, jag är ute efter tokigheter, efter nya erfarenheter, jag älskar alkohol, svinfyllor, skratt skoj, svammel och underbart sjuka situationer!

Slutligen. Eftersom det här faktiskt är min blogg och jag skirver vad fan jag vill i den, så tänker jag som så många gånger förr ägna de sista raderna åt dig. Jag har många personer i mitt liv som jag månar om men bara en (helt på sin plats) som får måna om mig. Har jag många underbara personer i mitt liv  så har jag i motsats till det bara en Ängel. 22 i år du, tiden går, minnen sinar, dina uppmaningar allt längre ifrån, men inom mig finns du, alltid blott 16 år. Det är med tårar i ögonen jag i sannningens allra starkaste ton betonar. Männen i mitt liv,erfarenheterna, upplevelserna och rusen har börjat växa. Jag agerar och du ser på. Men du vet ju. Banden mellan oss kommer aldrig klippas av. Långt ifrån alla, ytterst få faktiskt får i sitt liv uppleva symbiosen, vetskapen om att ens andra halvt faktiskt finns. även om det smärtat mig, tårar runnit och jag många gånger skrikit i ren panik så ärjag så otroligt tacksam för upplevelsen du gav mig. Man säger att blod är tjockare än vatten, men jag vill till det tillägga, den gränslösa kärleken kan gå mellan två världar, bandet är starkare än det tjockaste blod. Jag kommer dig alltid vara trogen......Som vanligt uttrycker jag det på mitt egna vis  ;) Jag är vild, gör allt på mitt sätt, i min takt, som jag vill, lever ut även din energi, och inte en jävel kan göra om mig till sin. För jag är ju din!
(Folk, ta det med en nypa salt nu. Jag är inte frälst. Men det här är mitt sätt att uttrycka mina känslor så som jag känner och uppfattar det)

Katjing, Peace, MORGAN, Weeei, Joel svälj, FÖR HELVETE, eeeh not, fan va najs, svinbra, åååh åhhhå ÅÅHHH, Där gick inte hissen ända upp, Börjante på för i helvete din jävla kacka, Idag knulla han en annan blondin, Tagning, action,  abbbooouuuu, In sweden we call it "Trappa", Swedish boys and girls kolla this, Hur många tycker vi ska ta med oss toffeln hem, rösta : 2-0, Ior, Buzz, Svenska fittor är vi allihopa, Peace,love and understanding......Ni fattar grejen ;)  


Tack alla som har gjort den här sommarn så underbar. Ingen nämd ingen glömd!

.........Men Charlotte måste ju bara säga....Du är ju min alldelses egna lillla hora.......Peace ;)

                                                           




                                                                                                                                                                   Over and Out!

Kommentarer
Postat av: C.

Ett av de bästa inlägg jag läst, fick som en tår i ögat där ett tag.. Å denna sommar, det är vår sommar, å vi har verkligen tagit vara på den så här långt ! Du å jag i Magaluf, är det bästa vi gjort ! Du å jag, då klarar vi allt:)

Å Emma, du vet att jag alltid är din lilla hora, å du kommer alltid vara min ! :) Peace, and loove you !<3

2008-07-27 @ 23:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0