Förvirring.

Har varit en klockren helg :D Skulle kunna göra om den tusen gånger utan att lessna. Karlholm lär vara de bästa som finns och karlshoms folket :P....Underbara jävla karlholm. Men people går jag fan inte till en gång till. Dålig musik, dåliga bartendrar, DÅLIGT FOLK....dåligt jävla uteställe helt enkelt.  Men sen blev ju den kvällen också lyckad, jag och charlotte tackar för de bra (läs galna) sällskapet :)
Nu vill jag bara festa mera, och mera och mera :p..Men tyvärr blire lungt fram till påsk nu. Jobbar alla dagar fram dit.
Idag spydde TVÅ barn på mig på jobbet :S fattar ni eller...två stycken. Jag hann inte hämta mig efter första chocken så kom nästa!! Vilket jävla jobb man har ibland asså!

Sen kan vi ju komma till de riktiga problemet. Jag är totalt förvirrad för tillfället. Det som jag känner, går inte ihop med det jag tycker som inte går ihop med det som jag vill osv. Jag tror jag är utnyttjad, men jag vet inte, jag kan vara ett tidsfördriv, behandlad utan respekt och någon som bara finns tillgänglig för korta perioder. Jag blir arg och förbannad av mina tankar, vill döda, slå ihjäl och misshandla på samma gång. MEN  varför göra som du gör och inte vilja nå mera? Jag spekulerar i allt möjligt men lär aldrig få nå svar. Iband tror jag att du har en kropp totalt utan känslor, ibland tror jag du bär på för många. Jag tror fan jag inte vill känna nå beroende för dig. jag känner verkligen så, grejen är bara det att jag inte kan styra över mina jävla känslor.
Undra om det är du eller jag som är mest värdelös?

Vi sjöng Lars Winnerbäcks underbara låt Elegi i Lördags, tårarna brände under ögonlocken och minnet rusade runt, runt genom kroppen. Du har satt spår och det kommer nog alltid göra lite ont i mig att  tänka på hur lätt du fick komma undan.

De kommer läggas ut bilder från helgen, så håll koll :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

dåligt med uppdatering i den här blogg världen;p

2008-05-05 @ 19:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0