Dålig uppdatering, JAG VET! ..Men vafan ska man skriva då?

Jaha, då ska vi se! Efter en tids (läs en lång tids) uppehåll så ska jag nu försöka ta mig samman och skriva några rader.
Lever just nu i en ensidig och mycket liten värld. Jag jobbar, jag sköter om min häst, jag rör på mig (enbart för att inte bli tjock) och jag festar. Jag lider mig igenom dom extremt långa arbetsveckorna tills det blir helg. En helg som jagh sedan super bort för att börja en ny jävla arbetsvecka igen. OM det nu inte är så att jag jobbar hela jävla helgen också, vill säga. De så kallade "längsta" veckorna i mitt liv.
Jaa, som ni kanske förstår så finns det inte mycket att rapportera. Är bara att konstantera att jag är en medelklassmänniska ut i fingerspetsarna, och att jag lider av det. Jag är med fackförbundet kommunal, kör en volvo och heter Svensson i efternamn. Skulle ju lika gänra kunna gå ut och lägga mig på järnvägsspåret med en gång. Men jag väntar väl tills levern är slut också. Så all jävla mening med att leva försvunnit.

...Nu vet jag vad ni tänker "ååh, vilken patetisk människa, "åhh, vad hon klagar hon som har de sååå bra" bla bla bla. Men vafan. Låt mig klaga, ingen som behöver bry sig ändå.
          Hoppas på en jävligt bra sommar i alla fall. Skulle ju väga upp de hela lite :)

....Kanske ska skylla på alla de svin jag träffat den senaste tiden i mitt liv (host, host. "Det stora sivnet" host) Men jag antar att det inte är en godkänd ursäkt till mitt negativa synsätt.
- Jag menar, lite offentlig förnedring får man ju ta ibland!!!

 JÄVLA PUCKO!!!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Emma, det va ett mycke positivt inlägg du lyckades med :P Meen, jag älskar dig iaf ! :)

2008-05-15 @ 14:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0