Dags att välja väg.

Jaha, så kom den dagen då jag fick nog också. Förstod att den skulle komma. Totalt psykbrytt och genomklappning. Men som det heter bryta ihop och komma igen.
Jag går just nu runt i mina drömmar om en mera stimulernade vardag. Drömmar som jag kommer göra till verklighet så fort möjligheten finns. Går allt rätt nu och jag litar tillräckligt mycket på mig själv kommer jag om nästan exakt ett år ha flyttat, börjat plugga, börjat utforska en ny stad, börjat rida på ett nytt ställe och börjat träffa nya människor.
Jag har tagit de första små, små stegen mot den där nya vardagen som jag verkligen vill ha. Jag har sagt att jag jobbar kvar på jobbet tills mitt kontrakt går ut i juni 2009..sen ska jag iväg. Och jag har ställt mig i bostadskö i standen som jag förmodligen kommer flytta till.
Vad som helst är bättre än att vara kvar i den här förbannade skiten. Noll utveckling och noll stimulans. Adjöss!!!! 



      "Jag är inte rädd, jag kan flyga"

Kommentarer
Postat av: mallaaaaan

uppsala suger hästpung. uppåt ska man!

2008-09-23 @ 01:56:20
URL: http://mrmuppet.blogg.se/
Postat av: Emma

Du och jag tänker lika mallan...uppåt så in åt helvete är vad som gäller!!!!

2008-09-23 @ 19:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0